FAQ

Założenie Konta
  1. W celu założenia Konta należy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny w zakładce zaloguj się i zaakceptować Regulamin.
  2. Usługa Konta ma charakter nieodpłatny i jest świadczona przez czas nieoznaczony.
  3. Kupujący od momentu założenia Konta może zbierać punkty w ramach programu lojalnościowego zgodnie z zasadami wskazanymi w zakładce program lojalnościowy.
  4. Kupujący może usunąć swoje Konto w każdym czasie. W celu usunięcia Konta należy zalogować się na swojego konto, a następnie w zakładce “ustawienia konta” odznaczyć odpowiednią opcję lub wysłać żądanie usunięcia Konta drogą elektroniczną na adres kontakt@cellfusionc.pl W wiadomości należy wskazać adres poczty elektronicznej jaki został podany podczas rejestracji Konta. Konto zostanie usunięte niezwłocznie po otrzymaniu żądania.
  5. Hasło do Konta nie powinno być udostępniane osobom trzecim.
Płatności
  1. Kupujący ma do wyboru następujące formy płatności:

    a) płatność przelewem na rachunek bankowy, Nr konta PL 39 2490 0005 0000 4530 9508 0332
    b) płatność elektroniczna za pośrednictwem systemu PayU
    c) płatność przy odbiorze.
Dostawa
  1. Sklep realizuje dostawy tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Wysyłka poza granice Rzeczpospolitej Polskiej jest możliwa na podstawie indywidualnych ustaleń ze Sklepem.
  2. Dostawa zakupu odbywa się poprzez:
    - wysyłkę kurierską (bezpłatnie)
    - odbiór osobisty (bezpłatnie): w biurze firmy w Kajetanach przy ul. Rolnej 118,  05-830 Nadarzyn.
  3. Termin realizacji dostawy wynosi do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
  4. W przypadku płatności w inny sposób niż przy odbiorze termin realizacji dostawy liczony jest od dnia zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
  5. Warunkiem wydania Towaru jest zapłata za Towar i przesyłkę (w przypadku bezpłatnej dostawy – zapłata za Towar).
  6. Dostawa realizowana jest w dni robocze.
Reklamacje i gwarancja
  1. Sklep jest odpowiedzialny wobec Kupującego jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  2. Reklamacje wraz z reklamowanym Towarem należy przesyłać na adres Sklepu: Bio-estetic, ul Rolna 118, 05-830 Kajetany Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe Kupującego oraz uzasadnienie reklamacji i żądanie Kupującego. Zaleca się załączenie do reklamacji dowodu zakupu.
  3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Kupującego w terminie 14 dni.
  4. Sklep nie jest producentem Towaru i nie udziela gwarancji na sprzedawany Towar. Jeżeli producent lub inny podmiot udzielił na oferowany w Sklepie Towar gwarancji, uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami określonymi w karcie gwarancyjnej.

Informacja: Serwis niniejszy wykorzystuje do prawidłowego działania pliki cookies. POZNAJ SZCZEGÓŁY: POLITYKA COOKIES

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close